בעולם בו ה- client הנפוץ ביותר הפך להיות דפדפן קיים צורך ביכולות לפתח מערכות חכמות, מלאות אינטגרציה המלוות במערכות ניהול, וכל זאת על מנת לנהל את מערכות הארגון פנימה או מערכות הארגון החוצה. כלפי חוץ הארגון חושף אתרי תוכן, אתרי מכירה ושירות, ומערכות לשימוש עצמי. בתוך הארגון, הארגון מחליף מערכות ישנות במערכות חדשות הכוללות הרבה לוגיקה עסקית וfront עשיר ונח לתפעול. מגוון פתרונות, מבוססי תשתית או בפיתוח נקי, מיושמים על ידנו בגוון רחב של לקוחות ונשמח לעזור גם לכם.

אתרי מסחר

אתרים מסחריים 

כולם מדברים על "תוכן" אבל אף אחד לא מדבר על "אסטרטגיית תוכן". למה?מספרים לנו ש"התוכן הוא המלך", ושדי בתוכן איכותי בשביל לייצר תנועה של גולשים. זה אולי נשמע טוב אבל בכדי שהתוכן ישרת את הצרכים של ארגון או מותג, הוא חייב להיות חלק מאסטרטגיה איכותית ותפורה היטב, שתיצור רציפות וסדר. העיקרון המוביל הוא זה: קודם מתכננים, ורק אחר כך כותבים. הרעיון הוא לייצר תכנים איכותיים ורלוונטיים עבור קהל יעד מוגדר ולהפיצם בערוצים הנכונים. איך עושים זאת? בדיוק לשם כך התכנסנו

החזרת קוד פתוח לקהילה: כך תעשו זאת נכון

החזרת קוד פתוח לקהילה היא דרך נהדרת לצבור נסיון מקצועי, לתרום לכלי או למוצר שאתם משתמשים בו ולהפגין אידיאולוגיה המאפשרת למידה ושכלול יכולות קהילתיות, אך היא מחייבת את הארגון להקפיד על פיתוח נכון, נקי, גנרי ומתודי ולהתאים את שיטות ניהול והאסטרטגיה. איך תעשו את זה נכון?

להתראות פגישות מתישות, שלום לגישת האג'ייל​

תפיסת אג'ייל דוגלת בניהול עצמי, התמקדות בפיתוח עצמו, גמישות לשינויים והימנעות מפגישות, תיעוד ובקרה. אחד המפתחות להצלחה הוא יצירת מנגנוני התקנה ובדיקה ואימוץ עקרונות DEVOPS לפני שמתחילים לעבוד בשיטות של אג'ייל. כיצד ניתן לאמץ את גישת האג'ייל כדי להיות יעילים יותר בעבודה ולא רק בתכנות?