לבחור את מערכת ניהול התוכן הנכונה 

יש המון מערכות לניהול תוכן  WEB CONTENT MANAGEMENT (WCM) כאשר המוכרות ביותר הן אומברקו, WordPressJoomla, מג'נטו ו-Drupal, אבל לפני הטמעה של מערכת, או רכישה של טכנולוגיה תומכת כזו או אחרת, רצוי לבחון את הצורך העיקרי בארגון ואת מהות האתר. ניסינו לעשות סדר במערכת השיקולים כדי לסייע לכם בתהליך הבחירה.

מרקטינג אוטומיישן - מי צריך את זה? 

המרקטינג אוטומיישן במקור הגיע אלינו מעולמות השיווק של הביזנס טו ביזנס (B2B) והוא מאפשר לנו לייצר חיבור משמעותי בין השיווק למכירות וזאת באמצעות מעקב וניתוח ההתנהגות של הלקוחות ברגעים משמעותיים בתהליך. בשנים האחרונות הכלי "נדד" מזירת ה-B2B והגיע אל עולם ה- B2C, שם הוא ממשיך לחולל קסמים באמצעות הפיכת השיווק לפרסונלי גם כשמדובר במאסות אדירות של גולשים מתוך למידה של פעילות הגולש בנכסים הדיגיטליים. השימוש במרקטינג אוטומיישן מאפשר לנו להכיר את צרכי הלקוחות שלנו טוב יותר ולהם, את הצרכים המדויקים המאפיינים את המשתמשים שלהם

כך תשדרגו את התוכן באתר שלכם 

הוספת בלוג לאתר, יכולה לעלות את הטראפיק בכ- 50%. כך ניתן לעדכן תכנים ולתת ערך מוסף שאינו קשור בהכרח ישירות למוצר/שירות אותו  
 אתם  מציעים. לתוכן איכותי ככל שיהיה, מומ לצרף תמונה. טקסטים שמכילים תמונות מקבלים למעלה מ-90% (!) יותר צפיות מאשר טקסטים ללא תמונות. נהוג לחשוב היום שפלטפורמות הסושיאל הן החזקות בכל הנוגע להפצת התכנים אבל דווקא בתחום זה ניכרת האטה מסויימת. ניוזלטרים הם דרך מצוינת  להפיץ את התכנים שלכם, לעודד כניסות לאתר/בלוג ולהגיע לעוד אנשים וקהלים 

התוסף שתופס

בשעה טובה יש לכם אתר. חנות וירטואלית, בלוג אישי או אתר וויקס שמציג את תיק העבודות שלכם, לא משנה מה השימוש העיקרי שלכם בפלטפורמת התוכן שבחרתם, כנראה שאפשר לעשות זאת טוב יותר באמצעות תוסף, שניים או עשרה. עולם התוספים מוצף באפשרויות, מתחדש ומתפתח בלי הרף ועשוי לבלבל גם את אלו שעוסקים בתחום ומכירים אותו היטב. לפני שניגשים למלאכה, חשוב לזכור שאפילו כשמקפידים על בחירה מושכלת, קשה לקבל תוצאות מושלמות "במכה אחת". ניסוי וטעיה הם חלק מהתליך כשהמטרה שלנו במאמר זה, היא לספק כלים שישמשו אתכם לצמצום טעויות ולשיפור תוצאות.

מבוא לאתרי מסחר אלקטרוני 

מסחר אלקטרוני (E-commerce) החל לשמש ארגונים ועסקים כתחליף למסחר המסורתי בתחילת שנות ה-90 ומאז עבר דרך ארוכה ושינויים רבים. התפתחות המודל הגיעה במקביל להתפתחות האינטרנט ובשנים האחרונות הפך המסחר הלאקטרוני לכלי עזר מהותי במגוון ארגונים ועסקים, גדולים כקטנים. התחום כולל הפצת מידע על ידי ספקים, קניה ומכירה של מוצרים, שירותי תמיכה בלקוח/מוצר לפני ואחרי הרכישה ועוד. בין יתרונות המודל ניתן למנות עלויות סבירות מול פוטנציאל רווח מרשים וזמינות לכל מי שחפץ בשירות.  

מתוכן נהדר לתוכן שעובד 

כולם מדברים על "תוכן" אבל אף אחד לא מדבר על "אסטרטגיית תוכן". למה?מספרים לנו ש"התוכן הוא המלך", ושדי בתוכן איכותי בשביל לייצר תנועה של גולשים.זה אולי נשמע טוב אבל בכדי שהתוכן ישרת את הצרכים של ארגון או מותג, הוא חייב להיות חלק מאסטרטגיה איכותית ותפורה היטב, שתיצור רציפות וסדר.