חשיבה עיצובית 

על אף שהמודעות לחשיבות חווית הלקוח עולה, ארגונים רבים משקיעים בתחום מבלי להבין לעומק מה גורם ללקוחות לגלות עניין וכיצד הם מקבלים החלטות. רוב החברות מתנסות ביוזמות לשינוי דיגיטלי המבוססות על הנחות ואמונות לגבי לקוחותיהן, בלי לבצע תהליך למידה אמיתי של צרכי הלקוחות וציפיותיהם. כמו כן, ברוב הארגונים ישנם בעלי עניין מתחומים שונים ולהם אג'נדות וגישות שונות המשפיעות על יישום תהליכי הדיגיטל. בנוסף, קיים קושי באימוץ חשיבה חדשה המבוססת על הצרכים והרצונות של הלקוח וחשיבה "מחוץ" לארגון המאפשרת פוטנציאל לחדשנות אמיתית מוטת לקוח

גיימיפיקציה? זה לא משחק! 

כמה מאיתנו היו מעדיפים עכשיו לקחת את הטלפון ולשחק נטקראפט או קנדי קראש במקום להקשיב להרצאה או לקרוא עוד מאמר? לבני אדם יש נטיה פסיכולוגית מולדת למשחקים ורתיעה טבעית מכל מה שמסתמן כמונוטיני. מסיבה זו, אפליקציות שעונות על הנטיה הטבעית שלנו, תמיד יזכו להעדפה. בניית אפליקציה יפה ומקצועית שתשיג הרבה הורדות אינה מספיקה כדי שמשתמשים יחזרו להשתמש בה בקביעות, יזכרו את חוויית השימוש בה לטובה ויספרו עליה לחברים. מה חסר במשוואה הזו? גיימיפיקציה

יצירת קול למותג 

המותגים של היום הם לא המותגים של אתמול ובעיקר לא המותגים של לפני עשור. בניית מותגים התבצעה בעבר הלא רחוק, באמצעות פניה להמונים עם מסרים ברורים וקליטים שחזרו על עצמם באמצעי המדיה השונים. כולנו זוכרים את "טעם החיים" של קוקה קולה או את "נוקיה מחברת אנשים", את "הגבינה עם הבית" ועוד רבים וטובים (יותר ופחות). ככה עשו את זה בעידן הקודם, טרום מהפכת המדיות החברתיות. מי שהגדירו את ערכי המותג היו תאגידי ענק שעשו זאת בעזרת מחקרי שוק, חברות מיתוג ובעיקר, המון כסף שהוקדש לפרסום להמונים. לא עוד