איך לבחור כלי אנליטיקה לאפליקציות?

לא רק גוגל אנליטיקס! כל כך הרבה כלי אנליטיקה לאפליקציות קיימים היום בשוק, החל ממפות חום, דרך מערכות אנליטיקס ועד למנגנוני הפצה, ניהול קמפיינים פרסומיים ועוד. רגע לפני שבוחרים את הכלי הנכון חשוב להבין לעומק את המהות העסקית ואת הצרכים שלכם כדי למקסם את היכולות של האפליקציה ולספק חווית משתמש איכותית.

מרעיון לאפליקציה 

מצאתם אפליקציה עם הרעיון שלכם? סימן שיש לרעיון הזה ביקוש. בדקו את הרעיון מול המימוש, את נקודות הדמיון והשוני בין האפליקציה שמצאתם ובין הרעיון שלכם, את הערך שלו מול האפליקציה הקיימת. אם מצאתם תועלות נוספות, שווה לבחון פיתוח של אפליקציה נוספת מאותו תחום. אחרי הכל, מתחרים יש לכולם. 
לא מצאתם? בדקו, יכול להיות שהרעיון שלכם לא נחוץ.