המרקטינג אוטומיישן במקור הגיע אלינו מעולמות השיווק של הביזנס טו ביזנס (B2B) והוא מאפשר לנו לייצר חיבור משמעותי בין השיווק למכירות וזאת באמצעות מעקב וניתוח ההתנהגות של הלקוחות ברגעים משמעותיים בתהליך. בשנים האחרונות הכלי "נדד" מזירת ה-B2B והגיע אל עולם ה- B2C, שם הוא ממשיך לחולל קסמים באמצעות הפיכת השיווק לפרסונלי גם כשמדובר במאסות אדירות של גולשים מתוך למידה של פעילות הגולש בנכסים הדיגיטליים. השימוש במרקטינג אוטומיישן מאפשר לנו להכיר את צרכי הלקוחות שלנו טוב יותר ולהם, את הצרכים המדויקים המאפיינים את המשתמשים שלהם

זה גם מכין קפה?

אז קפה עדיין לא אבל נושאים כמו יעול עבודת השיווק, ניהול הדאטה, חיסכון בעלויות המדיה והפרסום ומיקסום הרווחים לעומת עסקים מתחרים, המרקטינג אוטומיישן דווקא כן נותן מענה ומענה חשוב שיכול לעשות את ההבדל בין עסק שעובד, לעסק שממקסם את הפוטנציאל שלו. הכלי מתבסס על נתונים שמתקבלים במערכת מכל לקוח במסגרת נקודות המפגש בינו ובין המערכת: כניסות ויציאות באתר, תנועות ותגובות במסגרת קמפיינים אונליין, שימוש וחיבור למערכות כמו CRM, טלמרקטינג, קופות ועוד.

על בסיס המידע הזה אנחנו יכולים בסופו של התהליך. למיין את הלקוחות הפוטנציאליים ולהתאים להם גם את הגישה השיווקית הנכונה והמדויקת ביותר עבורם וגם את אופן הפניה היעיל ביותר באמצעות שימוש חכם בכלי המדיה כמו טלמרקטינג, קופות, חיבור למערכות CRM  ועוד. 

איך תדעו אם הכלי הזה מתאים לכם?

בשביל להשיב על כך, כדאי שתענו לעצמכם על השאלות הבאות:

  • האם אתם מעוניינים לגייס לקוחות חדשים?
  • האם אתם מעוניינים לשפר את כמות ואיכות הלידים והמכירות
  • האם אתם רוצים למנף את פעילות מועדון הלקוחות שלכם במידה וקיים
  • האם פוטנציאל הפדיון פר לקוח ממוקסם או שניתן להפיק ממנו יותר?
  • האם אתם רוצים לשמר לקוחות ולהגדיל את סלי הקניה שלהם באופן קבוע?

אם עניתם על רוב השאלות או אפילו על חלקן ב-"כן", כנראה שהגיע גם הזמן שלכם להתקדם לשלב הבא. רוצים לדעת עוד? דברו איתנו, זה בחינם!