מידי יום יוצאים עוד ועוד מכשירים מחוברים. לפעמים אלו המכשירים אצלנו בבית שמטרתם לאפשר לנו שליטה מרחוק, לפעמים אלו מכשירים שמאפשרים תחזוקה ולפעמים אלו מכשירים שבזכות ה IOT שינו את מהותם.
עולם ה IOT, מעבר לנוחות השליטה במכשירים מאפשר לייצר חווית לקוח חדשה, קשר עם הלקוח, מאפשר לבנות מודלים כלכליים ושירותים אחרים ומשנה את תרבות בשימוש והצריכה.
במטריקס IOT אנחנו עוזרים לארגונים להתקדם טכנולוגית, לבחור את פתרון ה IOT הנכון ולפתח את התשתיות (שרת, תקשורת, מובייל) הדרושות למימוש פתרונות אלו.

היום שבו המכוניות התחילו לנהוג בעצמן (רמי גור)

יצרנית המכוניות טסלה מלמדת את כולנו שיעורים מאלפים בעדכוני התוכנה למכוניות שלה. כך למשל, היא הסירה את הגבלות הטעינה של סוללות הרכב בעת סופת הוריקן, כדי שהלקוחות יוכלו לטעון את הסוללה במלואה ולהתרחק מאזור הסכנה. במקרה אחר, עדכון התוכנה הודיע לנהג שנכנס לרכב, שמהיום, המכונית שלו יכולה לנהוג אוטונומית.

123456

קונים חוויות, לא מוצרים (רמי גור)

החוכמה האינהרנטית של החיישנים שמוטמעים במוצרים כיום מאפשרת ליצרנים לנדוד ממודל של מכירת מוצרים למכירת שירותים ואפילו יותר מזה – מכירה של חוויות. כך למשל, יצרנית מזגנים כבר לא מוכרת רק מזגן. במקום זה, היא יכולה למתג את מה שהיא מציעה כ"אוויר נקי ונעים 365 יום בשנה".

מהחיישן לענן (רמי גור)

חיישן לוקח את המוצר שלהם דורות קדימה. בעולמות הצריכה הוא יכול לספק ללקוחות שליטה על המוצר מהסלולר: לקוחות יכולים להפעיל מזגנים מהטלפון כשהם בדרך הביתה, הם יכולים להורות לאורות להידלק, למדיח הכלים לעבוד ולתריסים להיסגר.