בעידן בו הכל מהיר ונגיש, לקוחות מצפים לחוויה חלקה, רלוונטית ופשוטה המתואמת עם צרכיהם ומספקת להם ערך. זה מה שיגרום להם לרצות להשתמש בשירותים שלך שוב ושוב, וליצור נאמנות למותג שלך. בהתבוננות בחוויה ההוליסטית של לקוחותיך, אנו פותחים עולם של הזדמנויות ומסייעים לך ליצור ערך עסקי אמיתי. על ידי התמקדות בנקודות החיבור בין הארגון לבין הלקוחות שלך במספר ערוצים ובשלבים שונים של כל עסקה, אנו מספקים הערכה מקיפה של חווייתם, יוצרים תהליכים אסטרטגיים, מאפיינים ומעצבים את חוויית הלקוח שלהם בכל הנכסים הדיגיטליים ומיישמים כלים למדידה ושיפור.

הטכנולוגיה שתעזור למותגים לשמור על יחסים ארוכי טווח עם לקוחות (רמי גור) 

באמצעות חיישנים חכמים המותקנים על מוצרי חשמל, כלי רכב ומכונות, יוכלו יצרנים להכיר טוב יותר את הרגלי השימוש של הלקוחות, לספק להם מוצרים והצעות שימוש המותאמים להם ובכך ליצור חווית לקוח ונאמנות. רמי גור, מנהל מטריקס דיגיטל, מספר כיצד יהפכו מוצרים לחוויות

dreamstime_xxl_99525881
glenn-carstens-peters-203007-unsplash

סדנת רעיונאות באסותא בתקופת קורונה

אם יש משהו שזמנים אלה מלמדים אותנו – זה שאפשר לייצר תהליכי חשיבה מרתקים גם מרחוק! לאחרונה, מומחי מטריקס העבירו לחברת Assuta Medical Centers סדנת רעיונאות עבור פלטפורמה דיגיטלית מקוונת חדשה. המפגשים, שהועברו באמצעות מתודות מעולם ה-Design Thinking לתהליך ממוקד עובד, הביאו לדיון פורה וחשיבה מחוץ לקופסא של כ-22 עובדים שעיבדו יחד מעל 100 רעיונות וכל זאת מבלי לשבת באותו החדר אפילו לרגע אחד!

הישרדות דיגיטלית – החברות שניווטו בהצלחה את המשבר (רמי גור) 

כיצד Nike שסגרה 5,000 חנויות המשיכה להרוויח?
בתקופה האחרונה, מסתובב ברשת מם עם השאלה הבאה: "מי הוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון שלך?, והתשובה היא לא המנכ"ל, או המנהל הטכנולוגי, או כל גורם אחר בארגון, התשובה היא: וירוס הקורונה. המם הזה משקף בצורה הומוריסטית את אחד הלקחים הגדולים של הקורונה.

Brand Branding Label Marketing Profile Trademark Concept
dreamstime_xxl_16151230777

יצירת קול למותג

המומחים שלנו ב-Matrix Experience, מתמקדים בתכנון, אפיון וניהול נכסים דיגיטאליים תחת מעטפת אסטרטגית אחת. האסטרטגיה הדיגיטלית כוללת את הנכסים הדיגיטליים של הארגון, ביניהם: אתר האינטרנט, הפורטל הפנימי, האפליקציה הסלולרית והפעילות ברשתות החברתיות. יצירת קול למותג והתאמתו לפלטפורמות השונות נעשית גם היא תוך שמירה על רוח המותג הקיים, או זה שניצור איתכם, תוך הקפדה על מאפיינים אמינים, נגישים , מעוררי אמון ומעודדים לפעולה.