עולם ניהול קשרי הלקוחות התפתח: בשנים האחרונות עברנו מניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management) לניהול מערכת היחסים עם הלקוח (Customer Engagement Management)בכל נקודות הקשר אתו. המפתח להצלחה הוא לפגוש את הלקוחות שלך בכל מקום בו הם נמצאים, ולאפשר להם לקבל ממך את המידע, המוצר או השירות שהם זקוקים לו, בקלות וביעילות ככל האפשר, תוך שמירה על תהליך עבודה רציף.

פלטפורמות ה-CRM הקיימות בשוק מאפשרות בנייה של עולם ניהול מערכת היחסים עם הלקוח תוך חיבור התהליכים הנדרשים מול הלקוחות, משתמשי הארגון, שותפים, מערכות משיקות ועוד.

על מנת להציע פתרון מקצה לקצה, ננתח את הצרכים שלך ושל לקוחותיך בכדי לקבוע אילו רכיבים ותהליכים חדשים ניתן ליישם בכדי לשפר ולהרחיב את מערכת ה- CRM הקיימת שלך. אם אתה זקוק לתוכנת או מערכת CRM חדשה שנבנתה מאפס, אנו יכולים לעשות זאת גם. לא משנה מה גודל העסק שלך, ננצל את הידע הרב של מומחים ברחבי מטריקס בתחומי ההתמחות המשיקים, כמו טרנספורמציה דיגיטלית ושירותי ענן, כדי להבטיח שתוכנת ה- CRM שלך נותנת מענה מקצה לקצה כדי לספק את החוויה שלקוחותיך מצפים.

 

פתרונות ורטיקלים מעל SF

מטריקס תשווק ותיישם בישראל את פתרונות ולוסיטי
ולוסיטי מספקת תוכנות ענן ומובייל המבוססות על פלטרפומת ה-CRM של סיילספורס, שעליה נבנו פתרונות ורטיקליים ייעודיים לענפים שונים

בוט

מטריקס הטמיעה פתרון לניהול ומעקב מטופלי קורונה בקופת חולים מאוחדת

המערכת החדשה, מבוססת Dynamic 365 של מיקרוסופט, עלתה עם גרסה ראשונה לאוויר תוך מספר ימים ואפשרה למשתמשים להתחיל לעבוד תוך כדי הרחבת היכולות. באמצעות המערכת מתאפשר ניהול מתקדם בחולי המגפה ומתקבלת תמונת מצב עדכנית בזמן אמת של המטופלים בקופת החולים, מוקדי ההתפרצות, עומס וצווארי בקבוק במוקדים ועוד.

מנתח מערכות בלי תיק אפיון הוא כמו דייג ללא חכה

הלקוח הממהר נוטה לדלג על אפיון מערכות מפורט – ומשלם על החיפזון הזה בדרך כלל בשלל משאבים אבודים, הארכת זמן הפיתוח ועיכוב

דיגיטל