אפליקציית ישראכרט – מגוון פעולות בשירות עצמי

קיצורי דרך בעמוד הבית מותאמים אישית, מבט מהיר למצב החשבון, פירוט חיובים צפויים ועוד, הם רק חלק ממה שאפליקציית ישראכרט שעברה מתיחת פנים ושדרוג משמעותי, מעניקה למשתמשיה. העבודה על האפליקציה התנהלה תחת לוחות זמנים צפופים, מול גורמים רבים במערכת ותוך סינכרון תהליכים מורכבים במטרה לחדש את המוצר ולהנגיש אותו לקהלים הרלוונטים.

מה רצינו להשיג?
המטרה העיקרית בפרויקט היתה לייצר חוויית משתמש חדשה, עדכנית, ידידותית ופשוטה עבור המשתמשים כשלנגד עינינו עמדה הגישה של ה"לקוח במרכז". במקרה זה לא מדובר על עוד סיסמה אלא על הנגשה אמיתית ומכוונת של המוצר עבור לקוחות הקצה בצורה פשוטה ואינטואיטיבית כמה שיותר.

תהליך העבודה:
לפרויקט שכלל סינכרון תהליכים שונים בתוך האפליקציה ותיקוף טכנולוגי לכל פתרון שהוצע, קדמו מחקרי שוק יסודיים ומעמיקים על אפליקציות פיננסיות בארץ ובעולם במסגרתם, התבצע תהליך למידה משמעותי של כלים חדשים וטכנולוגיות פורצות דרך בתחום. האתגר העיקרי בעבודה היה בחיבור שבין שני עולמות שונים לחלוטין מבחינת מאפיינים והתנהגות: חיובים ועסקאות מול הטבות. שני העולמות האלו נדרשו לקבל במה בדף הבית. הערכים של חוויה ועיצוב חדשניים ומוקפדים, הובילו את העבודה  ועשינו כל מה שנדרש בשביל לספק זאת.

התוצאות:
מוצר הומוגני שסיפקנו במסגרת הזמן שהוגדר תוך הקפדה על מצוינות בדילוור וללא פשרות הן ברמת הקונספט, דרך התכנון ועד ליישום. המוצר נותן פתרון לכל הצרכים שהזכרנו כאן ואף זוכה למחמאות מצד הלקוחות ומשתמשי הקצה. האפליקציה מאפשרת ביצוע של מספר פעולות שגרתיות (יותר או פחות), בצורה נוחה במיוחד עם דגש על התאמה אישית לצרכי המשתמשים.

בין הפעולות שניתן לבצע באפליקציה:

  • פירוט חיובים קודמים ועתידיים  
  • מבט מהיר שמספק תמונה מהירה וקלה להבנה על מצב החשבון
  • קיצורי דרך שמאפשרים ללקוחות הקצה גישה מהירה לפעולות ולאזורים באפליקציה, לפי העדפה אישית, לחלק מהפעולות