חוויה מקצה לקצה 

מה ההבדל בין חווית לקוח לחווית משתמש? למה מתודת Design Thinking כל כך חשובה ובאיזה שלב הכי נכון לפתח אסטרטגיית תוכן: תוך כדי הקמת האתר או בכלל לפני שיש מוצר? את מי מאנשי המקצוע שלכם צריך לקחת בחשבון כשמגיעים לפגישת ההנעה הראשונה ובכלל, מאיפה הכי כדאי "לתקוף" את הנושא בשביל להפוך את חווית המשתמש או הלקוח שלכם למיטבית? כל זה ועוד הרבה יותר על עולמות ה-Experience מחכים לכם כאן

מובילות במובייל 

עולם המובייל והאפליקציות מרתק ועובר שינויים בקצב מסחרר שגם למומחים הגדולים ביותר בתחום, קשה לפעמים לעקוב אחריהם. טכנולוגיות חוצות פלטפורמות מאפשרות הגעה לקהלים רחבים והרחבת מנעד הפעילות בדרכים שעד לא מזמן, פשוט לא היו קיימות. גם אתם רוצים להתעדכן בכל מה שלוהט בעולם המובייל? כנסו לאזור הכתבות שלנו בנושא מובייל אבל קחו בחשבון שלא בטוח שתרצו לצאת...

אנליטיקה לאפליקציות

הוייב של הווב 

יצא לכם לשמוע על מערכת פרוקומזו אבל אתם לא בטוחים איך זה קשור לניהול ידע בחברה שלכם? רוצים להכניס שירות צ'טבוט לאתר אבל לא יודעים למי לפנות או מאיפה מתחילים?  אמזון או איביי זה המודל שלכם לעסק המקוון שבניתם אבל אתם חוששים להקים מערכת מורכבת מדי? כל מה שרציתם לדעת על אתרי ווב וחדשנות במקום אחד. כאן

משחוק

חדש(נ)ות 

חדשנות זו הגדרה רחבה אבל כשמדברים על חדשנות טכנולוגית מדברים על האופן שבו רעיונות מופשטים הופכים לטכנולוגיות "ממשיות" ולמוצרים בני קיימה המוטמעים בתחומים שונים כמו כלכלה, חברה, חינוך, בריאות ועוד. החדשנות בעידן זה קריטית לא רק עבור המשק כולו אלא גם עבור האופן בו אנו מייצרים ידע חדש ומפיצים אותו למשתמשים. מטריקס דיגיטל משלבת חדשנות בכל תחומי ההתמחות מה שבא לידי ביטוי בתוצרים שהופכים את הלקוחות שלנו למתקדמים ולמעוררי השראה בארץ  ובעולם כולו