תשעה דברים שכדאי לכם לדעת על תוכן 

1.  הוספת בלוג לאתר, יכולה לעלות את הטראפיק בכ- 50%. כך ניתן לעדכן תכנים ולתת ערך מוסף שאינו קשור בהכרח ישירות למוצר/שירות אותו       
     אתם  מציעים. 

2. לתוכן איכותי ככל שיהיה, מומלץ לצרף תמונה. טקסטים שמכילים תמונות מקבלים למעלה מ-90% (!) יותר צפיות מאשר טקסטים ללא תמונות 

3. נהוג לחשוב היום שפלטפורמות הסושיאל הן החזקות בכל הנוגע להפצת התכנים אבל דווקא בתחום זה ניכרת האטה מסויימת. ניוזלטרים הם דרך מצוינת
     להפיץ את התכנים שלכם, לעודד כניסות לאתר/בלוג ולהגיע לעוד אנשים

4. ניסוי וטעיה – כמו בכל דבר, גם תוכן מצריך בקרה בשביל שנוכל לשפר אותו. היעזרו בכלים כמו גוגל אנליטיקס בשביל לבדוק מתי יש יותר כניסות, איזה תכנים 
     מושכים יותר תשומת לב וממי וערכו התאמות לפי הצורך

5. אסטרטגיית תוכן – לפני שמתחילים בכלל, כדאי לחשוב ואף לכתוב במסמך מסודר, מה המטרות ואיך בכוונתנו להשיגן. להגדיר קהלי יעד, פלטפורמות להפצת
    התוכן, אפיון שפה וכל דבר שיעזור לכם לפעול על פי תוכנית ארוכת טווח, לייצר אחידות ואופי למוצג/מוצר שלכם

6. פחות זה יותר? תלוי איפה. אם אתם מתמקדים בטוויטר, כמובן שהמסרים צריכים להיות בהתאם. אם אתם כותבים בלוג, דווקא יש לכם מרווח של עד כ-1,000
     מילה לכתבה. חשוב להעמיק, להביא סימוכין ולהיכנס לפרטים

7. תוכן מקורי זה נחמד אבל בינינו, כמעט שאין דבר כזה. כמחצית מכותבי התוכן השיווקי נעזרים במקורות שונים שמשמשים אותם לבסס את המסר, העובדות
    וכן הלאה. חשוב לזכור את הערך שאתם רוצים להביא לקוראים שלכם ולהתחשב קודם כל בהם

8. שיתופים, שיתופים, שיתופים: הפצת התוכן שלכם בדרכים מקוריות תעזור לכם להגיע לקהלים מגוונים ורבים, שתפו בפייסבוק, בטוויטר, במיילים ואל תתביישו
    לבקש מחברים לשתף גם כן במעגלים שלהם

9. תוכן טוב זה נהדר אבל בשביל שאנשים יגיעו אליו, הם צריכים למצוא אותו ברשת. לכן שילוב של SEO חשוב במיוחד לחשיפה