תנו לתוכן להוביל את אסטרטגיית קידום האתרים שלכם

Google רוצה לתת לגולשים את המידע העדכני, האיכותי והרלוונטי ביותר – אז למה שלא תעזרו לו? כולם רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל. כולם גם יודעים לדקלם מתוך שינה את מילות המפתח הרלוונטיות, מגדירים מטה דאטה, מחליפים קישורים ומבצעים שוב ושוב ניתוח מיקומים. אין מה לומר, הצד האנליטי של ה-SEO תפס חזק, אבל יש לקידום אתרים פן נוסף, חשוב לא פחות.

3 מיתוסים שצריך לנפץ בתחום עיצוב חווית משתמש

חווית משתמש (User Experience - UX) טובה היא מרכיב קריטי כיום להצלחת אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל. עובדה זו גורמת לחברות וארגונים רבים להשקיע בתחום משאבים רבים וליישם מתודולוגיות קיימות, כללי אצבע ושורה של המלצות כדי להבטיח עד כמה שאפשר חוויה טובה למשתמשים. יחד עם זאת, בדרך להצלחה נתקלים גם בלא מעט מיתוסים בתחום שאת חלקם לפחות כדאי לנפץ, ומהר. בכל הקשור למיתוסים ניתן למנות 3 סוגים עיקריים ולכל אחד מהם אפשר להביא דוגמא קלאסית בעולם חווית המשתמש.

למה דפי נחיתה עובדים טוב יותר בתוך האתר שלכם?

הטראפיק, האגו, הלו"ז וחרדות הביצוע דוחפים לקוחות להוציא את התכנים השיווקיים ואת הקמפיינים שלהם מחוץ לאתר. לפעמים זה בגלל שאת הקמפיין צריך להתחיל לפרסם עוד היום ואין תבנית מתאימה באתר או סתם חרדת ביצוע לגבי טראפיק וחשיפה. אז משרד הפרסום שלכם כבר מציע לכם את הפלטפורמה הבסיסית שלו (בחינם!) והופ – אתם באוויר. זה היה מהיר, יש כניסות וכולם מרוצים. מההחלטה הזאת נפגעים שלושה אלמנטים משמעותיים: המיקום שלכם ב-Google, הגולשים שלכם והתקציב שלכם.